Mimosoudní vymáhání

Jsme inkasní specialisté na mimosoudní vymáhání. Díky našim dlouholetým zkušenostem a profesionálnímu operačnímu systému dosahujeme vysoké úspěšnosti vymáhání již v mimosoudní fázi.

Nemusíte se obávat reputačního rizika

Jsme členem Asociace inkasních agentur a dodržujeme Etický kodex. Zachování dobrého jména našich klientů je pro nás prioritou.
Tvrdíme, že lze zachovat dobrý vztah klienta a jeho dlužníka. 
Vymáhání Vašich pohledávek zahajujeme již v den jejich předání do naší správy.
Chcete zvýšit efektivitu mimosoudního vymáhání? Vyzkoušejte naše služby na testovacím vzorku pohledávek!

Máte nastaven vlastní systém inkasa pohledávek nebo již využíváte služeb jiné inkasní agentury? Porovnejte nás! Přesvědčíme Vás, že výsledky mohou být ještě lepší.

Chceme FINIO vyzkoušet
  • Identifikace bonitních a nebonitních dlužníků

    Inkasní systém, který využíváme, dokáže okamžitě identifikovat nebonitní
    či méně bonitní dlužníky (např. dlužníky v jakékoli fázi insolvenčního řízení, s bydlištěm
    na obecních či městských úřadech apod.)

  • Call centrum FINIO

    Na dlužníky je vyvíjen tlak intenzivním telefonickým kontaktováním našimi inkasními specialisty. Využívaný prediktivní dialer umožňuje provolání velkých portfolií pohledávek
    ve velmi krátkém čase. Současně dokážeme automaticky selektovat nedovolatelné kontakty.

  • Automatické odesílání SMS zpráv, e-mailů a upomínek

    Telefonický kontakt je pro dosažení co nejvyšší úspěšnosti podpořen odesíláním automatických a manuálních SMS zpráv, e-mailů a upomínek, jejichž textace stupňuje tlak vyvíjený na dlužníka.

  • Inspektorský servis

    FINIO disponuje vlastním oddělením inspektorského servisu, které v případě potřeby provádí místní šetření. Pro naše inspektory jsme vyvinuli vlastní software FCA - Field Collection Applications.

Unikátní certifikace jednotlivých nástrojů vymáhání


Vše pod jednou střechou

Jedna smlouva na všechny fáze vymáhání.

Jednotný reporting.

​​​​​​​Zapojení Call centra FINIO ve všech fázích vymáhání.

Časová a finanční úspora.

Profesionální Call centrum

Práce našich profesionálně vyškolených operátorů Call center v Plzni a Sušici je podpořena nejmodernější dostupnou technologií. 

Finio ONE - terénní pracovníci

Všichni naši terénní pracovníci jsou našimi zaměstnanci a jejich výkony v terénu jsou řízeny vlastní vyvinutou aplikací.
Do záznamů z výkonu tak můžete nahlížet v reaálném čase.

 

Certifikované nástroje vymáhání FINIO

 
Data

Finio DATA - ochrana dat

  • certifikace ISO 9001: 2016 a ISO 27001:2014
  • bezpečné zálohování dat
  • pravidelná školení zaměstnanců
  • jsme v souladu s požadavky GDPR
Flow

Finio FLOW - procesní mapy

  • možnost nastavení vymáhacího procesu na míru
  • úprava call scriptu dle zadání klienta
  • úprava doby správy dle požadavku
  • možnost včlenění speciálních činností
    v souladu s legislativou
Call

Finio CALL - Call centrum

  • intenzivní telefonický kontakt
  • automatizované upomínky, SMS, e-maily
  • dohledávání kontaktů
  • uzavírání dohod, případně splátkových kalendářů
One

Finio ONE - inspektorský servis

  • terénní činnost
  • možnost výběru hotovosti
  • nasazení botičky
  • vlastní vyvinutá aplikace FCA
Net

Finio NET - klientská zóna

  • možnost on-line sledování průběhu vymáhání
  • náhled do jednotlivých případů
  • pravidelný reporting k pohledávkám
    ve správě FINIO
  • možnost nastavení periodicity reportingu
 

Zakládáme si na pro klientském přístupu


Alokace plateb

Při vymáhání Vašich pohledávek je vždy umořována primárně Vaše jistina včetně příslušenství a až poté naše odměna.


Ušijeme Vám naše služby
na míru

Vymáhací proces upravíme dle Vašich požadavků.


Nevažte se!

Vyzkoušejte nás a teprve poté
se rozhodněte,
zda jsme Vás o našich kvalitách přesvědčili.